Je hebt er zelf om gevraagd? - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu Je hebt er zelf om gevraagd? - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

Je hebt er zelf om gevraagd?

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

21 Februari 2012 | India, Poona


India en haar patriarchische samenleving is besmettelijk. Ook ik begin te geloven dat wanneer je teveel vlees laat zien, mannen het recht hebben je na te schreeuwen, aan te raken of aan te nemen dat je een hoer bent. Zaterdag liep ik in mijn hempje in de expat wijk en natuurlijk gluurden half snorrenland me aan, ik hoorde ook wat geroep, maar ineens drongen de woorden tot me door:

Sex, fuck you, sex…

Onmiddellijk schoot de gedachte ‘ik heb ook te weinig aan’ door mijn hoofd. In plaats van boos te worden op de gefrustreerde manmensen, werd ik kwaad op mezelf…

’s Avonds had ik een expat- feestje met 80% witzakken en een paar ‘’moderne’’ Indiërs. Terwijl ik met een Italiaan stond te praten voelde ik handen op mijn bil, woest draaide ik me om en kijk tegen een snorbek aan. ‘’ What the fuck are you doing’’ schreeuwe ik, ‘’if you touch me again, ill hit you’’..druk gebarend met mijn handtas. Vijf minuten later zocht ik hem, met een vriend van mij, maar hij was weg….

Na zaterdag heb ik een rebelse woede in mij. Ik pas mij niet langer aan de seksuele frustratie van dit land aan. Dat zij niet tegen blote schouders kunnen is HUN probleem. Het is 35 graden, ik draag een hempje ZONDER sjaal! Staren mag, maar als er woorden of handen bij komen raakt je snor behoorlijk door de war…

  • 21 Februari 2012 - 10:37

    Marthe:

    je hebt t wel naar je zin he ;|

  • 21 Februari 2012 - 10:54

    Michelle:

    TOP!!!! ga ervoor! Hier in Nederland zou je de gemiddelde snorrebek ook niet ongevraagd je achterste laten bevoelen!

  • 21 Februari 2012 - 11:40

    Maxim:

    Doe een baksteen in je tas, Go Mireille !!

  • 21 Februari 2012 - 13:18

    Carla Thijssen:

    Slaan en hard prima!

  • 24 Februari 2012 - 17:23

    Bas:

    Pff, ik kan het me voorstellen! Blijf lekker jezelf, zoals je altijd gedaan had waar ik bij was...(Eh, zocht je je hand tas? Of de ´aanrander´? Was me ff niet duidelijk ;)

    Fijn weer een verslag! Succes nog in India!

  • 26 Februari 2012 - 08:56

    Ilse Van Winssen:

    Mireille, je moet naar Mumbai komen ik heb nl gister een cursjes Hindi gehad, ideaal voor dit soort situaties. Met zinnen als: "joh, krijg een olifanten pik in je reet" of "je oma wordt geneukt door een geit". Heb zelfs nog wat Marathi voor je in het geval dat de snor in kwestie geen Hindi spreekt.

  • 08 Maart 2012 - 15:50

    Saar:

    Go mirei!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Poona

India part 2

Recente Reisverslagen:

25 December 2012

Ik heb nergens zelf om gevraagd!!!

29 November 2012

Guru's en hoge hakken

26 November 2012

gecensureerd

26 November 2012

Uithuwelijken: ja , ik wil!

01 Juni 2012

Een meisje? Aborteren!
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 62964

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: