geinige uitspraken - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu geinige uitspraken - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

geinige uitspraken

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

07 December 2010 | India, Loni

Dit keer in Mireille en de kleine snormansen: korte anektodes en citaten uit India en Nepal

Geinige uitspraken:

Nepal:
Mijn eerste dagje in Nepal nam ik een Rikshah Wallah naar het mooiste plein van Kathmandu. Ik probeerde een beetje Nepalees tegen hem te praten, wat hij reden genoeg vond om te vragen of we nu ''best friends'' waren? Waarop ik enigszins binnensmonds toegaf dat we heus wel beetje vrienden waren nu...Na aankomst wilde hij per se wachten om me terug te brengen naar mijn hotel..Maar tijdens de koffie ontmoette ik Bas en we zaten lang te praten, ik bedacht me ineens dat mijn ''vriend'' nog op me wachtte..Ik liep naar hem toe en zei verontschuldigend dat ik terug ging lopen met een vriend...Hij keek me heel zielig aan en zei: ''So now you already have a new best friend?''

India: Nashik
Samen met de dokter en een verpleegkundige ging ik in Nashik op bezoek bij het beste bordeel van de streek; de gemiddelde sessie kost hier z'on 5 euro.. Ik zat tussen de hoeren in, mijn benen opgetrokken, en probeerde een gesprekje te voeren over hun afkomst en leeftijd. Ondertussen stond een aantal clienten buiten te gluren en te onderhandelen welke dame ze zouden bespringen..Waarop een van de vieze snormansen de pooier vroeg: what is her rate? Terwijl hij naar mij wees....


In India is afkomst en kaste van groot belang. Behalve dat je aan kleding en de manier van praten kan achterhalen tot welke klasse iemand behoort, is je achternaam de indicatie voor je kaste. Wanneer mensen vragen hoe ik heet vragen ze dus vaak: and what is your last name m'am? Nou, dat is Vos! Ik krijg vervolgens een verwarde blik toegeworpen en wederom de vraag: no, your last name m'am? Ja Vos dus! Hm, wanhopig vragen ze uiteindelijk: No, your Caste! Waarop ik hen vertel: In my country we don't have a caste...Naja, dat kan niet doordringen tot die curryhersentjes..Ze lopen hoofdschuddend weg (wat dat dan ook mag betekenen hier..).


Grappige situaties

29 en single: da kan toch heel nie?!
Het feit dat ik bijna 29 ben, single, studerend, alleen wonend, geen kinderen heb, blond ben, en uit Amsterdam kom, maakt mij een raar schepsel in dit land vol uitgestippelde leventjes. Iedereen maakt zich zorgen dat ik alleen eindig, en dat begint lichtelijk besmettelijk te worden..Wat als ik voor ALTIJD alleen blijf?! Maar, gelukkig stelde een vriendin in Nepal mij gerust, zij is onlangs uitgehuwelijkt en dat was het beste wat haar ooit is overkomen. Haar man heeft een aantal single te gekke neven en broers, dus ze kan wel wat voor me regelen!?

Mijn homo vrienden hier in India hebben een iets westersere oplossing. Tijdens mijn bezoek aan Pune gingen we iedere avond hangjongertje spelen in een grote Mall. Hier checken jongeren elkaar uit, beetje Bloemendaalse strand idee, maar dan zonder strand...Om de minuut vroegen ze mij: 'so did you already see anybody nice? How about that one? Wijsend naar een 1meter 50 mannetje, inclusief zij-scheiding en witte sportschoenen...Inmiddels is het hun missie om mij op te fixen met een Indier...Hoe vertel ik -zonder hen te beledigen- dat Indiers het minst aantrekkelijke volkje op aarde zijn, en dat sommige misschien enigszins aantrekkelijk lijken, maar dat al hun sex-appeal door de wc wordt getrokken op het moment dat ze beginnen te praten?!
Rare situaties: avondje stappen in Pune met Ilse en later Homo vrienden
Ilse gaat twee weken eerder dan gepland naar huis, aangezien ook zij de Indiase dorpen verlammend saai vind. Vorig weekend was onze laatste keer samen in Pune en we verbleven bij mijn vrienden.
Zij gingen naar een homofeestje en wij lekker luxe uiteten en daarna naar het enige cafe van de stad: het hardrockcafe! Omdat we lang hadden getafeld kwamen we hier rond elf uur aan; waardoor we nog maar een half uurtje hadden..Ja spannend dat Indiase nachtleven...Nadat we een wodka hadden genuttigd, werden we netje uitgelaten en kwam de ober nog achter ons aan: It has been wonderful serving you too!

Inmiddels was het guy festijn ook af dus pakte we een rikshah om mijn vrienden op te halen...
Zij waren aardig bezopen en wilde nog even door feesten, dus op naar de enige plek die nog open was: een donkere dance-bar in een hotel. Voor het eerst sinds 5 maanden zag ik negers, die ineens woest aantrekkelijk lijken na al die kleine kneuzige Indiertjes..

Wij trokken alle aandacht: twee blonde chica's en 2 duidelijk homo Indiers op de ''dansvloer''; oftewel een klein stukje open ruimte tussen de tafels..Na een half uurtje kwam een onbekende man naar ons toe en verluisterde:
''please leave now, strange things might happen soon''. Wij verlieten onmiddelijk het pand en gingen naar de tweede verdieping, waar een 24-hours restaurant is. Wederom werd mij gevraagd: vind je dan echt niemand aantrekkelijk hier? Nu zijn ze namelijk makkelijk te vangen!!

Nog steeds single propte we ons met ze vieren in een Rikshah..Inmiddels hadden mijn vrienden ruzie, het zijn namelijk de meeste jaloerse valse nichten van dit continent.. Al rokend begonnen ze elkaar te slaan en te vechten, terwijl ik met moeite op hun schoot kon blijven zitten en bij elke hobbel in de weg bang was uit de Rikshah te kletteren...Uiteindelijk was ik het zat en vroeg de Rikshah wallah te stoppen, ik dreigde uit te stappen als ze NU niet zouden stoppen met slaan...beschaamd hielden ze op..Helaas vijf minuten later trok eentje weer zijn valse homo bekkie open en begon het slaan opnieuw. Het tafreel herhaalde zich, maar uiteindelijk toch heelhuids thuis gekomen.

Ilse en ik sloten ons op in ''onze'' kamer en zij gingen door in de huiskamer..Na een tijdje hoorde ik gerinkel, gehuil, geschreeuw en geslaan..Ik stormde men kamer uit en zag een van hen op de grond liggen en de ander stond gereed met zijn vuist om eens even flink uit te halen.. Met wederom mijn 1.50 meter greep ik zijn arm en zei dat het genoeg was..Maar hij bleef schreeuwen..Inmiddels was ik bang dat hij echt een van ons iets zou aandoen, dus schreeuwde ik heel Nederlands:
Stop, or I'll call the police! Zij keken we verdwaasd aan en ik bedacht me dat ik dat nummer natuurlijk heel niet weet..en het maakte sowieso weinig indruk...

Een nieuw dreigement kwam in me op: If you don't stop. I'll start crying! Dat werkte en ze gingen buiten verder vechten..Eindelijk konden Ilse en ik een oogje dichtdoen...
De volgende dag was alles trouwens weer goed...met hen dan... want ik moest terug naar het KUT dorp (daarvoor snel meer en minder)

  • 07 December 2010 - 12:11

    Michelle:

    Haha deze is geweldig Mireil! Ik vind het gewoon een spannend verhaal waarbij ik steeds denk: Wat jammer dat het weer af is! Ik kan me niet voorstellen dat je dit echt allemaal meeneemt. En nog 1 ding: negers zijn altijd sexy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Loni

loni

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

moderniteit versus traditie

21 Juni 2011

gefrustreerde man mensen

16 Juni 2011

Ik ben een haarlems meisje

10 Juni 2011

Eindelijk weer zeuren.

09 Juni 2011

indiase
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 441
Totaal aantal bezoekers 62949

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: