zeuren - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu zeuren - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

zeuren

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

21 November 2010 | India, Loni

Ben der helemaal, ben der helemaal, ben der helemaal klaar mee!!

Het punt is bereikt: ik vind het officieel verschrikkelijk in mijn dorp en al de omliggende dorpen. Voordat ik naar Nepal ging probeerde ik me keer op keer op te laden, positief te zijn, het mooie te zien van mijn unieke ervaring op het Indiase platteland, om een inkijk te krijgen in het campus leven, het feit dat ik Indiase studenten echt snap...Maar als je er dan even ''uit bent geweest'' realiseer ik me dat ik er echt ongelukkig ben, dat ik me kapot verveel, soort depressief word, ik me tot niets kan zetten en alleen maar stomme TV programma's kijk..Kwam ik daarvoor naar dit continent? Om dance India dance te kijken??

Nadat ik 1 dag terug was in Loni ben ik naar Nashik gegaan, om dit keer hoeren op Syfilis te testen..Maar, zoals mijn homo vriend zei: Nashik is just like Loni, only bigger! En eigenlijk is dat waar, er is niets te doen, saai, rare lui, maar dan verspreid over een groter oppervlakte...Net toen ik even totaal kapot was (aangezien ik om 6.30 de bus nam) en ik ff heel graag thuis op de bank met leuke art-house film zat plus groot glas Rioja..ontdekte ik dat mijn portemonnee was gejat!
Ik had juist besloten om ''the best of the worst situation'' te maken en naar een stomme Bollywood film te gaan, maar ja, had nu dus geen geld...Moest terug lopen naar mijn hotel, waar nog wel wat geld lag... Onderweg heb ik bijna een groep kinderen neergeslagen die aan me trokken en om van alles zeurde...OOk heb ik mijn handtekening niet gegeven aan een groepje mannen die daarom smeekte: lekker puh, vind jullie en jullie kut dorpen en lelijke snorren heel stom! En jullie stinken!

Net voordat mijn portemonnee werd gejat had ik een sigaret gekocht, voor op men kamertje. Maar nu heb ik hem demonstratief op straat opgerookt: Ja jongens, vrouwen roken ook! Wen er maar aan!! Deze chica is er klaar mee zich aan jullie stomme sociale regels te houden, ik ben vrouw, ik drink, ik zoen met mannen, ik ben niet getrouwd, mijn ouders zijn gescheiden en jullie miljoen goden vind ik kinderachtig! Welke volwasse kerel geloofd er nou dat je een olifanten beeldje in de rivier moet gooien om geluk te krijgen! En waarom moet je wanneer je een willekeurige tempel passeerd een hindoe kruisje slaan? Kijk eens waar het jullie heeft gebracht? Nog steeds zijn jullie arm, is jullie land een puinhoop, kunnen de meeste van jullie niets en staat die snor met te hoog opgetrokken saturday night fever broek voor geen meter! Genoeg bewijs dat het dus niet helpt!

En ja, ik vind Nepal veel leuker dan India! Die mensen zijn niet zo opgefokt als dat jullie zijn..en die zuipen tenminste een beetje openbaar, zij zijn niet zo hypocriet dat ze flessen drank in zwarte tassen verstoppen..

Ben jullie oppervlakkigheid trouwens ook zat, jullie intresseren je geen fuck voor mensen buiten je familie...Bah! Ik ga ook niet meer helpen, er zijn genoeg mensen die iets voor de arme onderlaag kunnen doen, er is zo veel geld in India! Ga maar eens zorgen dat het een beetje verdeeld wordt ipv alle ongelijkheid met corruptie in stand te houden!

Oh en die ''humor'' van jullie vindt men nichtje van 2 nog kinderachtig..Een beer pesten in de dierentuin, door stokken vanachter de tralies in zijn rug te prikken is niet grappig..Bijna struikelen over een bananenschil kan misschien nog net in Tik-Tak, als dat nog bestaat tenminste!!
Die Bollywood films zijn ook allemaal hetzelfde, en hoe kan in Godsnaam een hele straat ineens hetzelfde dansje uitvoeren? Lekker geloofwaardig.. Net alsof ineens de gehele kalverstraat gelijktijdig domme dansjes gaat doen als iemand een liedje zingt....PF, kneuzen!

Trouwens, dat Engels van jullie klinkt voor geen meter en is amper te verstaan..Kunnen jullie wel doen of ik niet goed praat, maar luister naar jezelf! En dat debiele geschud met jullie hoofd! Tis geen ja, tis geen nee, maak eens een keuze man! Tis precies zoals jullie hele samenleving, middelmatig, net niet, niet duidelijk, z'on half hoofdgeschud..PFF. Net zo een dom hondje op de hoedenplank die een beetje passief mee knikt...Onzelfstandig volkje...

Oh, ik ben jullie zo zat. Vanmorgen om fucking 6.30 de bus gepakt omdat we om 9 uur hoeren zouden gaan prikken, maar nee hoor uiteindelijk verlieten we het pand om 11.00! Ga eens een beetje productief met je tijd om man! Of zijn jullie soms te dom om uberhaupt klok te kijken...

Die bussen van jullie trouwens zijn net koekblikken en die snelweg, dat is pas voor te lachen, ja dan hebben jullie ineens wel humor..highway, pf, nog niet eens een mislukte N weg man...En laat mensen in godsnaam een test doen voordat ze een bus mogen besturen..Ik geloof namelijk niet in Karma en reincarnatie..leef graag nog wat langer....Oja, koeien, honden en planten weten niet wat een toeter is..en als er 39 vrachtwagens voor je stilstaan heeft het ook zeer weinig effect om iedere seconde TOET te doen...Denk dat zij ook graag verder zouden willen rijden..En niet ineens denken, oh TOET, oja vergeten, ik moet rijden..PFPFPFPFPF...sukkels..

Zo voel me lichtelijk beter..Bekijk het met jullie bende, ik ga er binnenkort vandoor en heel hard om jullie lachen en met men Nepaleze vrienden klagen over hun arrogante buurland.

Liefs, en bedankt voor luisterend oor!

X m

  • 21 November 2010 - 10:54

    Die Meisje:

    :-D denk dat jij het heeel leuk gaat krijgen in dec in NL!
    xx

  • 21 November 2010 - 18:39

    Ans (spanje):

    nog maar twee dingen die je moet doen: een enkele reis boeken naar Amsterdam en een uitgever vinden voor je prachtige verhalen!

  • 21 November 2010 - 19:41

    Marrit:

    Ik zat me net op te vreten omdat mijn bovenbuurman (niet Michael natuurlijk maar die ertussen) al 3 uur keihard aan het stampen was.. maar na het lezen van je bericht kan ik weer relativeren als Boeddha.
    Tot snel Mirei, hou vol!!
    Dikke kus!

  • 21 November 2010 - 20:33

    Suus:

    Ik heb alvast een anderhalf liter fles wijn voor je koudgezet in mn koelkast. We're waiting for you!!

  • 22 November 2010 - 16:42

    Mama:


    Heel grappig maar onder aan je reactie kolom staat "net als Mireille naar India"" nu al voor 635 Euro naar dit prachtige kut land waar mijn dochter heeft ingezien dat er ook landen zijn waar je niet wil zijn.
    Een moedig besluit en ik hoef gelukkig dit voorjaar niet naar dat gore India.
    Kan niet wachten je te zien .
    Knuffels mamamamama

  • 24 November 2010 - 14:06

    Michelle:

    Jemig Mireil, wat een hilarisch verhaal dit. Ik snap hoe kut klote crap het daar is maar de verhalen die je over het stinkland schrijft zijn echt geweldig! En mam, inderdaad grappig dat er onder dit verhaal staat: 'net als Mireille naar India', je moet denk ik analfabeet zijn om dit te lezen en dan nog zin te krijgen in Loni!

  • 28 November 2010 - 17:13

    Calham:

    Hi, we got rooms for rent
    In Goa,Panaji 500 rps p/day
    call for info 00919881260737
    Calham

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Loni

loni

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

moderniteit versus traditie

21 Juni 2011

gefrustreerde man mensen

16 Juni 2011

Ik ben een haarlems meisje

10 Juni 2011

Eindelijk weer zeuren.

09 Juni 2011

indiase
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 62983

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: