gefrustreerde man mensen - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu gefrustreerde man mensen - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

gefrustreerde man mensen

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

21 Juni 2011 | India, Loni

Een avondje Pune

Dit weekend weer eens naar Leather Lounge- de reeds eerder beschreven kei foute club.
Een paar weken terug hadden een aantal Fransen en ik nog zin in alcohol, nu is dat om 3 uur 's nachts een vrij lastige taak in Pune...Gelukkig was er een of andere vage Indier die nog en duistere toko wist waar we wat flessen drank vandaan konden toveren. Als dank vroegen we hem mee om nog een drankje te doen bij de Fransen thuis..Het bleek een vage dude te zijn, en gelukkig vetrok hij vrij snel.

Deze zelfde vogel wilde zaterdagnacht voortdurend mijn aandacht, trok aan mijn arm, betastte mij; kortom irritant gedrag. Een Italiaanse vriend van mij bracht mij thuis op de motor en die Indier en zijn vriend reden naast ons; slingerend en gevaarlijk rijdend. Ik ging er van uit dat ze in ''mijn'' buurt woonden. Helaas bleek dat ze mij bewust volgden. Eenmaal bij het hek van mijn society aangekomen riep hij:

''So where is the party?''. ''Well, '' I replied, ''there is no party, I am gonne sleep! ''

Hij beschuldigde mij van liegbeest en zei dat ik gewoon seks wilde hebben met mijn Italiaanse vriend.
De guard keek raar op... Vervolgens gaf de geflipte Indier mij een condoom: ''at least do it safe if you fuck this bhain chud'' (sister-fucker in Hindi). Zijn blik was wild en hij zat overduidelijk onder de
coke.

Andrea – de Ito- wilde zijn motor starten en ontdekte dat zijn sleutel niet langer in het contact zat. Helaas was de Indier blijkbaar nog sober genoeg om deze te stelen.. Op men allerliefst vroeg ik de sleutel terug..Hij weigerde en ontkende hem te hebben...Na tien minuten zei Andrea: '' Ok, I'll call the police'', wat de Indier op een idee bracht:

'' Wait, that's a good idea! I'll call the police – a friend of mine is a police officer- and I'll tell them two drunk and stoned foreigners are annoying me''. Waarop hij daadwerkelijk zijn vriend belde – die gelukkig nooit kwam opdagen....

Ondertussen hadden we nog steeds geen sleutels..Andrea begon zijn motor de duwen, maar ik hield vol. Hij liet me de sleutels zien en zei:''only if you give me your number, you''ll get them back. And if you promise not to fuck that bhain chud''. Waarop hij weer de condoom in mijn hand drukte.
Ik gaf mijn nummer en hij belde me om te kijken of het correct was..Nu wist ik tenminste welk nummer ik nooit meer opneem...

Ondertussen sloot de guard het hek, ik stond aan de ene kant, zij aan de andere...Natuurlijk kreeg ik de sleutel niet en hij verhoogde zijn inzet: ''kiss me and I'll give the keys back''. Dit weigerde ik. Mijn geduld begon - na een half uur -wat op te raken en ik zei dat hij niet zoveel coke moest snuiven! Waarop hij voorstelde samen wat te nemen en dan daarna zou hij vast en zeker de sleutel geven....
Na drie kwartier gaf hij ze eindelijk aan mij en reed weg...

Gelukkig: naar bed! Ineens piepte mijn telefoon – een andere vriend van mij: ik heb een zwak voor je, mag ik even langskomen? Ook dat weigerde ik, waarna ik nog ongeveer 10 smsjes kreeg...Om half 6 viel ik gesloopt in slaap..

De volgende dag belde die Idiote indier me 5 keer op, de laatste keer met een ander nummer:'' hey you wanne come to Lonavla with me? Een bergdorpje 100 km verderop. Nee natuurlijk niet mafkees! We hadden ruzie vannacht! Ik verbrak de verbinding....Gelukkig sinds dien niet meer gebeld..

Dit soort gedrag krijg je dus in een land waar mannen en vrouwen krampachtig gescheiden worden en 40 % van de bevolking seksueel gefrustreerd is...


  • 21 Juni 2011 - 10:25

    Michelle:

    Ik verbond de verbinding? Dat vind ik erg knap :P bedoel je verbrak?> haha

  • 21 Juni 2011 - 10:30

    Mireille Vos:

    dat staat er toch?!

  • 21 Juni 2011 - 13:39

    Vader Zelve:

    Tsssss....bij zulke dingen is mijn dochter niet betrokken; dat voel je als vader. Daarbij: in India wonen alleen heilige koeien en spirituele mensen. dat weet iedereen. En mijn dochter, moeder Theresa de Tweede zit echt niet tot diep in de nacht in the Leather Lounge. Zij bivakkeert namelijk meestal in The Baghwan Gang. the place to be voor extreem nationalistische cricket hooligans. Dit verhaal kan dus niet waar zijn en zo ja, dan ook niet!

  • 21 Juni 2011 - 17:44

    Marjolein:

    Je leven had zoveel romantischer kunnen zijn in India... * zucht * Een romantisch weekendje Lonavla, spontane mannen aan je deur... ;-)

  • 22 Juni 2011 - 04:53

    Mireille Vos:

    ja, misschien moet ik hem toch ff terugbellen.....

  • 22 Juni 2011 - 05:05

    Ton:

    oma (en ik) zouden zeggen: come home!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Loni

loni

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

moderniteit versus traditie

21 Juni 2011

gefrustreerde man mensen

16 Juni 2011

Ik ben een haarlems meisje

10 Juni 2011

Eindelijk weer zeuren.

09 Juni 2011

indiase
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 62947

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: