Oorontsteking - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu Oorontsteking - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

Oorontsteking

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

31 Mei 2011 | India, Loni

Eerste alinea is niet geschikt voor lezers onder de 18 en oma's, vaders en moeders..

Vorige week zaterdag was ik naar ''Leather Lounge'' – een van de meest foute clubs van Pune, maar als enige open na 1 am.Het merendeel van de bezoekers is hier negert, wat een bedreigde diersoort is in India. Als blonde chick word je regelmatig in de kont geknepen en met een beetje pech/ mazzel ook in tieten. Soms word je lukraak op de bek gepakt..Dit schetst wel het type bar he!?
Enfin, na een paar wodka's hier ging ook deze club dicht. Ik besloot met wat Franse vrienden mee naar huis te gaan, die aan de lopende band blowen...Tja, ik moest mijn Amsterdammer-schap bewijzen dus deed vrolijk mee...Werd de volgende dag om 15.00 wakker in een vreemd bed, vreemd huis..Hmm...toch minder Amsterdams dan gewenst...

Behalve dat ik een mega kater had, deed ook mijn oor vrij veel pijn...
Een pijn die dagen aan bleef houden...

Donderdag was ik het behoorlijk zat en besloot naar het ziekenhuis te gaan...Aangezien ze hier voor alles antibiotica voorschrijven koos ik voor een Homeopatische behandeling. De dokter zat met Ipod in een beetje te hangen op haar stoel..Ik vertelde mijn zielige verhaal..Ze pakte ongeintresseerd haar zaklamp, scheen in mijn mond en zei: ''You also have a bad throat''. Enige tekst.
Vervolgens werden mij wat poedertjes in de handen gedrukt; c'est tout...
Toch, had ik goede hoop dat deze oude Indiase geneeskunst wonderen zou verrichten...

Helaas had ik Maandag nog steeds evenveel- zo niet meer- oorpijn.
Dus weer naar het ziekenhuis, een naast mijn werk dit keer...Alles was in Marathi. Ik snapte totaal niet waar ik me moest registreren. Gelukkig was er een politieagent, met 2 boeven aan touwen aan zijn arm, die mij leuk vond. Hij commandeerde de rij dat ik voor mocht gaan en assisteerde me met alles...De politie is zo machtig hier, dus hun wil is wet..Dit kwam mij nu verdomde goed uit ...Wat normaal uren duurde had ik in 5 minuten voor elkaar...Dit keer keek de dokter in mijn keel, neus en oren (ook met iets meer toewijding...)
Het resultaat was - zoals ik verwachtte: een lijst met pillen, druppels en poeders. Het bezoek kostte mij maar liefst 10 rupees (15 cent). Waar ik zelf een paar pillen gratis bij kreeg...

Vandaag voel ik me wel wat beter, maar misschien zit ik wel aan de morfine ofzo.
Als dit bericht totale oznin is, weten jullie hoe het komt...

  • 31 Mei 2011 - 14:59

    Sanne:

    haha, klinkt weer als een heel avontuur :S Het ziekenhuisverhaal klinkt ook erg herkenbaar. Onwijs irritant dat je geen idee hebt wat je nu slikt... Kijk je wel een beetje uit? Ik ben dan wel niet je mams, paps of oma hehe, maar morfine of andere troep lijkt me niet heel gezond! Maarja bij gebrek aan beter snap ik dat je iets wilt;) Hoop dat je snel van je oorontsteking af bent! Beterschap! xxx

  • 03 Juni 2011 - 07:35

    Bas:

    Geweldig verhaaltje! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Loni

loni

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

moderniteit versus traditie

21 Juni 2011

gefrustreerde man mensen

16 Juni 2011

Ik ben een haarlems meisje

10 Juni 2011

Eindelijk weer zeuren.

09 Juni 2011

indiase
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 62943

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: