Meer mannen - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu Meer mannen - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

Meer mannen

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

07 April 2011 | India, Loni


Eerst maar eens Delhi

Mannen en Delhi, ik raak er niet over uitgepraat.
Aangezien ik antropologe ben wilde ik alle onderdelen van het leven in Delhi meemaken; overdag in sloppen wijken en met lijmsnuifende kids rondhangen, 's avonds met rijke advocaten wodka drinken.

Per ongeluk ben ik namelijk in de rijkere kringen in Delhi beland; een sociaal milieu waar ik in Nederland een diepe hekel aan heb. Verwende rijkeluis jongens, die verwachten dat alles gaat zoals zij willen, iedereen zich gedraagt naar hun verwachtingen en denken dat ze onschendbaar zijn...
Ze hebben geld en invloedrijke papa's; that is all you need in India.

Maar, je kunt ze wel goed gebruiken om de hipste clubs gratis binnen komen, terwijl zij trots met hun credit card rondzwaaien. Een van de laatste dagen in Delhi dacht ik dat ik met een groep had afgesproken, maar ik eindigde op een soort date. De jongen in kwestie betaalde alles voor mij, wodka, entree, reed mij rond in zijn luxe auto. Voor ik wist was ik dronken in een enorm appartement in Delhi. Ik voelde me verplicht met hem te zoenen, ook al was ie totaal niet aantrekkelijk (word ik te Indiaas?!?). Na lang aandringen bracht hij mij gelukkig veilig thuis....

De daarop volgende dagen bleef hij vragen om een vervolg date, die natuurlijk nooit heeft plaatsgevonden. Waarschijnlijk de eerste keer in zijn leven dat iemand ''nee'' tegen hem zegt.

Een weekje later checkte ik echter zijn facebook: allemaal foto's met een meisje en comments als: congratulations and she is pretty:), zijn status was veranderd van single naar engaged! Wat een eikel!

Pune en haar mannen

Helaas is Pune niet zo vrouw-vriendelijk als ik me herinnerde. Terwijl ik opgemaakt en leuk gekleed (mireille vos he?) naar een club liep, werd ik gevolgd door een langzaamrijdende man te motor.
Hij stopte steeds een paar meter voor mij, staarde me aan, en reed weer verder. Uiteindelijk stond ik echter bijna naast hem en hij bracht heigend:”sex, sex, sex'' uit. Mijn blik volgde zijn op en neer gaande hand en ineens besefte ik mij dat hij zich aftrok. Ik ben officieel gepotloodventerd in India.

Behalve deze man, hangen hier een hoop ''yoga guru's'' rond die mij prive yoga en meditatie willen leren. Ik denk dat de yoga houdingen ietsje anders zijn dan bij mijn maandagavond klasje in Amsterdam...

Meer en meer realiseer ik mij hoe veel geluk ik heb dat mijn beste vrienden homo zijn:)




  • 28 April 2011 - 10:51

    Sanne:

    Ik lees net weer wat verhaaltjes van je... Het is erg leuk om te lezen, maar ook erg schrikbarend! Dit bericht slaat toch wel alles, aaaaahhhhhh... Ben je niet heel hard weg gerend???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Loni

loni

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

moderniteit versus traditie

21 Juni 2011

gefrustreerde man mensen

16 Juni 2011

Ik ben een haarlems meisje

10 Juni 2011

Eindelijk weer zeuren.

09 Juni 2011

indiase
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 62938

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: