vrouw in delhi - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu vrouw in delhi - Reisverslag uit Loni, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

vrouw in delhi

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

11 Februari 2011 | India, Loni

Vrouw in Delhi

Na een maand Delhi zie ik mannen als enge, onbetrouwbare wezens die je van alle kanten kunnen aanvallen en betasten. Als ik op straat loop en een groepje mannen mij tegemoed komt houd ik automatisch mijn vuist gereed...Mijn hart gaat sneller kloppen en ik voel agressie opkomen...

Dit alles is opgewekt door een groot aantal bijzondere ervaringen met het mannelijk geslacht.

Afgelopen zaterdag ben ik in twee uur tijd drie keer betast, waarvan 1 keer mijn tieten,1 keer mijn kont en iemand probeerde mij te zoenen...Behalve onwenselijke aanrakingen probeerden ongeveer 100 mannen een gesprek met mij aan te knopen en mijn nummer te ontfutselen...

De enige plek waar je als vrouw een beetje rust hebt is de vrouwen-coupe in de metro...
Alhoewel, vorig weekend ben ik zelf door een vrouw betast...

Het is niet alleen fysieke aanranding, ook verbaal kunnen Indiërs behoorlijk angstaanjagend zijn.
Gisteren was ik op het IDFA van Delhi, allemaal mooie documentaires gezien..maar ik was alleen..
Dus een wat oudere man, 50+, vraagt mij wat ik van de docu vond.Vervolgens vraagt hij mij of ik getrouwd ben? Ja tuurlijk! Waarna hij constateert: maar Nederland is toch heel liberaal op seksueel gebied? Hij achtervolgt mij en drukt een briefje met zijn nummer in mijn hand..BAH.
Geschrokken verliet ik halverwege de avond het festival...

Ik voel me aangetast in mijn vrijheid en vrouwelijkheid, het liefst loop ik in een Burkha..
Doordat je als vrouw niets alleen kan doen word je totaal afhankelijk van mannen, zij moeten je halen/brengen/beschermen..Daar gaat je onafhankelijkheid..Mijn vrienden vinden dat ik om 21.00 uur thuis moet zijn en ik sms hen als ik veilig bij de deur ben..Heel lief, maar wel absurd. Waar is de tijd dat ik om 5am naar huis slingerde op de oneindige Overtoom??

  • 11 Februari 2011 - 11:43

    Ilse:

    ja die mannen kunnen er wat van daar... lekker een beetje onder je kurtha graaien, zo respectloos!

  • 11 Februari 2011 - 12:02

    Marija:

    Wat shocking he! Denk je: India, spiritueel, a-sexueel, lief, ongevaarlijke mini-mannetjes...NOT. Inmiddels 11 jaar geleden was ik in Hampi, je kent het, aan de rand van het Heilige Meer. Ik zat daar elke dag, en elke dag kwam een oude priester ff bidden, of whaterver hij deed. Vriendelijk en met een aureool van heiligheid, altijd even een knikje van herkenning. Na een week ging ik verderop, en wilde hem dagzeggen....staat-ie tegenover me, steeds dichterbij, voel ik @$%#%#@!!! ineens door die dunne jurk van m iets prikken, de viezerik! Helemaal niet heilig, gewoon geil. Da's ook met een ei, hihihihi. Keep on going girl! XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Loni

loni

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2011

moderniteit versus traditie

21 Juni 2011

gefrustreerde man mensen

16 Juni 2011

Ik ben een haarlems meisje

10 Juni 2011

Eindelijk weer zeuren.

09 Juni 2011

indiase
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 62944

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: