Man + vrouw + zwembad = Porno - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu Man + vrouw + zwembad = Porno - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

Man + vrouw + zwembad = Porno

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

03 Mei 2012 | India, Poona

Mannen en vrouwen kunnen niet samen in een zwembad, dat staat gelijk aan keiharde porno. Dus zwembaden hebben gescheiden tijden voor beide seksen. Voor vrouwen is het zwembad 2 maal per dag 3 kwartier geopend, op de minst aantrekkelijke tijden. In de ochtend van 7.45 tot 8.30, net te koud om het echt aangenaam te hebben, en om 16.30, wanneer iedereen aan het werk is….

Ondanks dat je met ALLEEN vrouwen zwemt, kun je niet in een bikini of badpak het zwembad betreden. Dat is vragen om aangerand te worden door de twee mannen die het zwembad beheren. Nee, de vrouwen dragen hier een soort badpak-stof jaren 1920 outfit, met pijpjes en mouwen. Ik voel me alsof ik opnieuw mijn ‘met kleren aan’ onderdeel van mijn B diploma moet halen, al zwemmende in mijn korte broek en met truitje.

Om half negen slaat de beheerder op een schaal en moeten we allemaal het zwembad zo snel mogelijk verlaten. Want daar komen ze al: DE MANNEN!

• 03 Mei 2012 - 10:15

Marjolein:

haha, heb je wel je badschoentjes aangehouden? ;-)

• 03 Mei 2012 - 10:15

Mireille Vos:

lol ja en vergeten dat je ook een muts op moest

• 03 Mei 2012 - 10:19

Marthe :

hahaha, moest hard lachen om je laatste zin.

• 03 Mei 2012 - 10:23

Marthe:

ja, want anders verstopt het hele zwembad.

• 03 Mei 2012 - 17:54

Mama:

Wat een anderre wereld , gelukkig leeF ik daar niet! X