Verkoopt u ook zwangerschapstesten? - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu Verkoopt u ook zwangerschapstesten? - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

Verkoopt u ook zwangerschapstesten?

Door: mireilleindia

Blijf op de hoogte en volg mireille

13 Maart 2012 | India, Poona

Seksualiteit is taboe in India. Wonderlijk hoe het aan haar 1.2 miljard inwoners komt!

Aangezien je lichaam te lijden heeft onder de slechte leef omstandigheden in India word ik, en ook een vriendin van mij, amper ongesteld. Om alle opties uit te sluiten wilden we toch een zwangerschapstest doen.

Vorig jaar in Pune kocht ik de test zo ver mogelijk van mijn huis vandaan. Tijdens mijn studie op het Indiase platteland ben ik zelfs 6 uur met de bus naar de grote stad afgereisd voor een simpel testje…
Stel je voor dat iemand erachter komt dat je – op je 30e - seks hebt?

Deze keer durfde ook mijn vriendin de test niet te kopen, zelfs niet aan de andere kant van Pune. Aangezien ik ook weer een test wilde doen beloofde ik een paar extra stripjes te halen. Ik bleef het uistellen..

Echter, als ik gelijkheid tussen mannen en vrouwen teweeg wil brengen, moet ik de samenleving laten zien:

JA, we hebben seks, en soms zelfs voor ons plezier!

Dus trots zei ik gister in mijn vaste buurt apotheek: ‘ Can I have 3 pregnancy tests and condoms please?’

Hoewel de minachting van hun gezicht droop, negeerde ik stug de afkeurende blikken van de aanwezige mannen.

De regering wil dat iedereen deze artikelen kan kopen en subsidieert gul, waardoor de totale rekening slechts 1 euro bedroeg.
Het heeft alleen zo weinig nut als geen enkele vrouw deze producten durft af te rekenen, omdat je als 'hoer' nu eenmaal moeilijk aan de man raakt!

  • 13 Maart 2012 - 11:20

    Merlijne:

    True, true... Maar ik had er toch echt schijt aan zeg maar. Ik was zelfs een beetje trost dat ik bij de buurt appotheek een test kocht met een grote glimlach. Ze mogen denken wat ze willen maar ik laat me niet bezwangeren....

  • 14 Maart 2012 - 13:32

    Mamamamama. / Oma ?:

    Stoer dat je het gedaan hebt, ik bedoel naar die winkel. Zou het geen idee zijn om deze artikelen bij de dameskapper te verkopen of in het ziek huis of zoiets?
    Of zouden de mannen daar ook voor de deur gaan liggen?
    De uitslag kon ik niet bij je verslag vinden dus ik zal wel weer moetn wachten op zo'n klein smurfje !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Poona

India part 2

Recente Reisverslagen:

25 December 2012

Ik heb nergens zelf om gevraagd!!!

29 November 2012

Guru's en hoge hakken

26 November 2012

gecensureerd

26 November 2012

Uithuwelijken: ja , ik wil!

01 Juni 2012

Een meisje? Aborteren!
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 62963

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: