Could you believe I saw a face on the moon? - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van mireille vos - WaarBenJij.nu Could you believe I saw a face on the moon? - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van mireille vos - WaarBenJij.nu

Could you believe I saw a face on the moon?

Blijf op de hoogte en volg mireille

06 April 2013 | Bangladesh, Dhaka


De Jamaat – een politieke partij in Bangladesh die wordt verdacht van het vechten aan Pakistaanse zijde tijdens de onafhankelijkheidsoorlog in 1971 - heeft een nieuwe strategie gevonden om zieltjes te winnen. Naar eigen zeggen is het gezicht van een van hun ter dood veroordeelde leiders gisteren verschenen op de maan. Een wonder! Zo’n heilige kan je toch niet ter dood veroordelen?
Vanmorgen bij het ontbijt zag mijn lokale collega er moe en teleurgesteld uit. ‘What's wrong?‘ vroeg ik. ‘Well’, zei hij, ‘I got up at 4 am this morning and I was hoping to see the face of Sayedee, but I didn’t see anything.’ Ik probeerde mijn lachen in te houden. ‘ I am sorry to hear’, kon ik nog net uitbrengen terwijl ik proestend naar mijn kamer liep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Dhaka

mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 62931

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: