Alleenwonende vrouwen: hoeren of drugdealers - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van mireille vos - WaarBenJij.nu Alleenwonende vrouwen: hoeren of drugdealers - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van mireille vos - WaarBenJij.nu

Alleenwonende vrouwen: hoeren of drugdealers

Blijf op de hoogte en volg mireille

01 Maart 2013 | Bangladesh, Dhaka




In Bangladesh kan je als vrijgezel onmogelijk een kamer huren. Als je niet getrouwd bent zal je wel een hoer zijn, in drugs dealen of op andere illegale wijze aan geld komen. Brave meisjes zijn al op hun 16e getrouwd!

In Dhaka huur ik een appartementje met mijn vrouwelijke collega Tania. Meerdere malen zijn wij op de thee gevraagd bij onze buren, die tevens onze huisbazen zijn. Tania drukte mij op het hart: ‘please tell them that you are my sister in law’. Tania bleek al maanden alleen op zoek te zijn naar woonruimte, maar iedereen weigerde haar een contract te geven. Uit nood bedacht ze dat ik getrouwd was met haar broer, waardoor we dus onmogelijk hoeren konden zijn. Nu zit ik vast in een leugen en worden onze buren steeds nieuwsgieriger wanneer mijn man nou eens naar Dhaka komt.

Ook mijn zeer moderne en bereisde christelijke vertaalster zegt dat ze geen kamer in haar huis verhuurt aan alleenstaande meisjes: ‘ You never know what kind of bad things they are involved in.’ Ja, voor je het weet werken ze voor een schijtloontje voor een goed doel, zoals mijn collega en ik.

  • 01 Maart 2013 - 14:31

    Marthe:

    en zijn mannen die op zichzelf wonen gigolo's? vast niet..
    wat gaat ze doen als jij binnenkort weg bent?..

  • 02 Maart 2013 - 07:58

    Ilse:

    Ja Meeraatje, naar de maatstaven daar had je dochter al bijna getrouwd moeten zijn ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bangladesh, Dhaka

mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 823
Totaal aantal bezoekers 62904

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: