1 engerd per trip - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu 1 engerd per trip - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

1 engerd per trip

Blijf op de hoogte en volg mireille

24 December 2015 | India, Poona

Tijdens al mijn bezoeken aan India komt minimaal één vervelende mannen incident voor. Dit keer in Goa. Ook al lopen hier al tientallen jaren schaars geklede vrouwen rond, blijkbaar is de bevolking daar nog steeds niet aan gewend.

Na een bezoek aan de nachtmarkt in een ander dorp zetten mijn vrienden mij uit op de hoofdweg. Mijn hotel lag in een klein steegje, nog 1 minuutje lopen. Net genoeg tijd om mij lastig te vallen. ‘Do you know a place to stay’, vroeg een hip geklede Indiër op een scooter mij. De rest van de straat was verlaten en ik besloot aardig te antwoorden dat op de hoek een goed hotel zat. Hij reed weg. Ik haalde opgelucht adem: hij zocht dus echt een slaapplek. Helaas wachtte hij mij op. Nog steeds deed hij alsof hij een kamer zocht, dus ik wees hem op de slapende mannen van de receptie. Hij maakte hen wakker, ik liep snel naar mijn kamer. Weer dacht ik dat zijn verhaal misschien toch klopte. Ik liet de deur van mijn hotel kamer even open terwijl ik mijn tanden poetste. Ineens verscheen de jongen in mijn deuropneming: ‘Can I sleep here?’ vroeg hij, terwijl hij een stap in mijn kamer zette. ‘Fuck off’, antwoordde ik. Hij bood aan te betalen en op de grond te slapen. Ik herhaalde mijn woorden. Hij deed een stap naar achter, waardoor ik de deur snel dicht kon slaan en op slot draaide.

Bij gebrek aan pepperspray legde ik mijn deodorant naast mijn kussen en schoof een stoel voor de deur. Twee minuten later klopte iemand op mijn deur. ‘Oprotten bhenchud (zusterneuker in Hindi) schreeuwde ik. Waarop een mannen stem zei: ‘Its me, ze french, your neighbour, are you ok? Gelukkig zijn er ook altijd fijne mannen in de buurt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Poona

Terug naar India

geinig

Recente Reisverslagen:

31 December 2015

Het mooie van armoede

24 December 2015

1 engerd per trip

26 September 2014

Boerkabooken

04 Augustus 2014

Gay-pride India in 3045

04 Augustus 2014

Gay-pride India in 3045
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 62903

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: