Coma Curry - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu Coma Curry - Reisverslag uit Poona, India van mireille vos - WaarBenJij.nu

Coma Curry

Blijf op de hoogte en volg mireille

11 Juli 2014 | India, Poona

Ik ben nog steeds in shock. Dit weekend ben ik naar mijn oude stamkroeg High Spirits geweest. Ook al is het 2 jaar geleden dat ik daar voor het laatst was, ik voelde me zeker 10 jaar ouder. De tent stond vol met 18-jarige Indiase studenten. Terwijl de legale drinkleeftijd 25 is. De jonge meisjes konden amper lopen, en hingen bij iedere voorbijkomende jongen om de nek.

Naast High zit het Westin hotel, de duurste plek van Pune. Hun club op het dakterras loopt voor geen meter, dus hebben ze gratis entree voor iedereen die uit High komt. Wij gingen een afzakkertje halen in deze poepchique tent. Bij binnenkomst lag in de lobby een meisje half delirant op de sofa, twee vriendinnen hingen bezorgd, maar klaplam over de leuningen. Toen ik naar het marmere toilet ging kwam een zure kots lucht me tegemoed, een meisje hing voorovergebogen boven de wasbak.

Natuurlijk is het goed dat jongeren wat meer vrijheid krijgen in India, en dat meisjes ook uit mogen en achter het fornuis vandaan komen. Aan de andere kant worden deze meisjes nu volgegoten met alcohol door hun vriendjes, die dankbaar gebruik maken van hun bewusteloze vriendinnen. India bestaat uit extremen, iets wat ik fascinerend vind en wat mij keer op keer doet terugkomen. Ik hoop alleen dat deze meisjes ook keer op keer veilig terugkomen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Poona

Terug naar India

geinig

Recente Reisverslagen:

31 December 2015

Het mooie van armoede

24 December 2015

1 engerd per trip

26 September 2014

Boerkabooken

04 Augustus 2014

Gay-pride India in 3045

04 Augustus 2014

Gay-pride India in 3045
mireille

in bangla desh

Actief sinds 24 Juli 2010
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 62783

Voorgaande reizen:

01 November 2011 - 01 Januari 2018

India part 2

07 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Terug naar India

16 Januari 2013 - 31 Mei 2013

bangladesh

26 Juli 2010 - 15 Juli 2011

loni

Landen bezocht: